مهارت‌های ضروری برای انیمیشن

به قلم نیکولاس زمان
سال انتشار: 2014
زبان انگلیسی
264 صفحه

این کتاب به بررسی پیچیدگی‌های هنر سه بُعدی تولیدشده توسط کامپیوتر می‌پردازد و اصول اولیه نحوه عملکرد تمام موارد و استفاده از آنها در سه بُعدی را تشریح می‌کند. این کتاب سه مسئله اساسی در رابطه با مدل‌سازی سه بُعدی ، رندرینگ و انیمیشن را توصیف کرده، بر عناصر مشترک آنها تمرکز داشته و درک کاملی از مفاهیم بنیادی پیچیده فراهم می‌کند. این کتاب مهارت‌ها و دانش مورد نیاز برای تبدیل‌شدن به یک هنرمند کامل سه بُعدی را با جزئیات بیان می‌کند…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست

لطفا صبر کنید